Föreningslokal

I källarutrymmet på Swedenborgsgatan finns en föreningslokal som är utrustad med stolar och bord med plats för omkring 20 personer. Det är inte möjligt att övernatta i lokalen däremot finns det inköpta luftmadrasser man kan låna upp till sin lägenhet. I lokalen finns en vask och ett kylskåp som kan nyttjas när lokalen används. I anslutning till lokalen finns även ett pingisbord.

Det är fritt fram för samtliga medlemmar att använda lokalen mot en avgift om 200 kronor per dag. Betalning sker under eget ansvar med swish till Brf Gillet på nummer: 123 151 95 45. Viktigt att skriva sitt namn så att betalningen kan härledas. Lokalen kan bokas fram till klockan 22.00 på alla dagar utom lördag då den kan bokas fram till 24.00. Givetvis lämnas lokalen så som man önskar komma till den - dammsuget, våttorkat och med avtorkade bord.